Trainingen

Wil je meedoen aan survivalruns? Dan is het goed (en noodzakelijk) om goed ervoor te trainen.
Dat kan bij ons!

Informatiebrochure: Brochure

Een overzicht van de trainingstijden (controleer altijd de jaarkalender ook):

Dag Groep Trainers Tijd van Tijd tot
Maandag Volwassenen Bert/Marc/Alexander 19:30 21:00
Dinsdag Tieners Gevorderden David v B, Noor 19:00 20:30
  Tieners Runners David K, Wim 19:00 20:30
  Volwassenen (Starters) Jan 19:30 21:00
Woensdag Jeugd Basis A Marcel D en Ezra 18:30 19:30
  Jeugd Basis B Marcel W, Martin en Sjoerd 18:30 19:30
Donderdag Jeugd Basis C
en Tieners Basis
Jolande en Willemien 18:30 19:30
Donderdag Volwassenen Frank/Gerjan 19:30 21:00
Zaterdag Jeugd Basis A Marco, Ron en Robin 09:00 10:00

Tieners Gevorderden Johan, Mike en Femke 10:00 11:30
  Tieners Runners Siem en Chiara 10:00 11:30
Zondag Volwassenen Wim 09:00 10:30

Voor een gedetailleerde jaarkalender: Jaarkalender.

Volwassenen

We kunnen melden dat ZWAAN Buitensport en Survivalrun Vereniging Dronten nauwer gaan samenwerken. Dit houdt in dat de trainingslocatie van ZWAAN Buitensport op woensdagavond een ‘nevenvestiging’ wordt van Survivalrun Vereniging Dronten.
Hiermee breiden wij, ZWAAN Buitensport en SV Dronten, de trainingsmomenten uit. Kijk bovenstaande tabel na voor de tijden van SV Dronten.
Woensdagavond 19:30 – 21:30 De Knooplaan (ZWAAN) [pittig niveau]
Zondagochtend 09:00 – 12:00 De Knooplaan (in overleg met andere leden van ZWAAN)

Als je bij ZWAAN op woensdag traint, telt deze mee in het aantal trainingen.

Leden van ZWAAN hebben geen aanvullend lidmaatschap bij SV Dronten en/of een strippenkaart nodig.

De jeugd (8 t/m 17 jaar) trainen op de volgende tijden:

Zie tabel boven.

De groepen zijn:

Jeugd Basis A: 8-11 jaar (groep 5 tm 7) welke zich snel ontwikkelen in de survivalsport en sterk trainingsgericht zijn (2x pw trainen voorkeur).

Jeugd Basis B: 8-11 jaar (groep 5 tm 7) welke minder trainingsgericht en meer spelgericht zijn of motorisch/technisch nog niet toe aan basis 1 (1x per week trainen).

Jeugd Basis C: ongeveer 8-12 jaar (basisschool).

Tieners Gevorderden: ca. 12-13 jaar, trainen voor diploma goud. Kunnen meedoen met JSC-B wedstrijden.

Tieners Runners: ca. 14-16 jaar, trainen voor diploma goud. Kunnen meedoen met JSC-A wedstrijden.

Recreatief runners: ca. 14-16 jaar, trainen.

De exacte trainingstijd/schema wordt door de trainer aangegeven.
Verzamelen bij het trainingsterrein: fietsen kunnen op het terrein gestald worden. Auto’s buiten het terrein.

LET OP: Gedurende de schoolvakanties zijn er geen trainingen voor de jeugd, het weekend vooraf gaande van de schoolvakantie gaat de training nog WEL door. Trainingen starten weer in de eerste schoolweek NA de vakantie. KIJK op de kalender voor de actuele trainingen, hierin zijn de vakanties verwerkt.

Structurele wijzigingen in je trainingsschema dienen doorgegeven te worden aan de leden administratie: ledenadministratie@svdronten.nl.