GEEN TRAINING TOT 1 JUNI

Beste leden,
Als bestuur hebben vanmiddag overleg gehad over de situatie rond corona en de trainingsactiviteiten van onze vereniging. Wij kwamen tot de conclusie dat onze activiteiten geen vitaal belang vertegenwoordigen en willen daarom actief bijdragen om verdere verspreiding tegen te gaan.
Dit volgt ook nadat we hebben vernomen dat de KNVB adviseert geen trainingen meer te organiseren. Verder vernamen wij dat de hockeyvereniging en voetbalverenigingen in Dronten de trainingen tot 1 juni hebben gestaakt.

Om verspreiding van het virus via onze activiteiten te voorkomen hebben we als bestuur besloten geen trainingen meer te organiseren tot 1 juni 2020. Ook vrije trainngen zijn tot nader orde niet toegestaan. Dit om te voorkomen dat er onoverzichtelijke situaties ontstaan waar we als bestuur geen verantwoordelijkheid kunnen nemen.

dus, TOT 1 JUNI 2020 GEEN SURVIVALRUN TRAININGEN.

We rekenen als bestuur op jullie begrip.

Namens het bestuur,
Frank Koelewijn