Zomertrainingen

6 juli t/m 23 augustus

Om leden tegemoet te komen voor het niet of minder kunnen trainen door de Coronacrisis wordt het deze zomer mogelijk gemaakt om in de zomermaanden door te trainen. De richtlijnen zijn versoepeld en dit biedt deze mogelijkheid. Vanaf 1 juli mogen er meer mensen op het terrein aanwezig zijn en trainen. We laten daarom vanaf 1 juli het maximum aantal toegestane sporters los en vertrouwen op ons gezamenlijk verantwoordelijkheidsgevoel. De zomertrainingen starten vanaf maandag 6 juli en duren t/m zondag 23 augustus 2020.

Kijk ook op de agenda (deze is bijgewerkt met de zomer trainingen).

Trainer

Bij de geplande zomertrainingen is een trainer/begeleider aanwezig. De trainer opent en sluit de training en is verantwoordelijk voor het goed (laten) verlopen van het trainingsmoment. De trainer bereid echter alleen voor de jeugd een training voor. Voor de volwassen geldt dat er in de zomermaanden vrij kan worden getraind.

Trainingsmomenten

De volgende momenten kunnen de jeugdleden trainen:

• Maandag: 18:30 tot 20:00 uur
  • Dinsdag: 18:30 tot 20:00 uur
  • Zaterdag: 10:00 tot 11:30 uur

De volgende momenten kunnen de volwassenen trainen (vanaf 15 jaar dus):

• Maandag:  19:30 tot 21:00 uur
  • Woensdag:  19:30 tot 21:00 uur
  • Zondag: 10:00 uur tot 11.30 uur

Deelname trainingen

Voor bovengenoemde trainingsmomenten geldt; kom als je zin hebt. Er hoeft dan ook niet ingetekend te worden en je mag meerdere keren per week komen trainen. Er wordt wel geregistreerd wie aanwezig is zodat er bij een eventueel besmetting adequaat kan worden gereageerd.

RIVM richtlijnen
we houden als aan de gestelde richtlijnen. De afstand van 1,5 meter blijft dan ook zowel voor als na de training van kracht. Tijdens de training mogen sporters wat dichter bij elkaar komen maar geadviseerd wordt aanrakingen zoveel mogelijk te voorkomen. Hou daarnaast voor, tijdens en na het sporten de hygiëneregels in acht en hou rekening met elkaar.

Reguliere trainingen

Na de zomervakantie (half augustus) hopen we weer te kunnen starten met de reguliere trainingen zoals voor de coronaperiode. Daarbij wordt ook gekeken hoe nieuwe instromen deel kunnen nemen. We houden jullie op de hoogte

Voor nu allen een goede en gezonde zomervakantie gewenst en misschien wel tot ziens op een van de trainingsmomenten!