Wisseling van de wacht

Frank Koelewijn heeft tijdens de ALV na 6,5 jaar afscheid genomen als voorzitter van SVDronten. Onder zijn voorzitterschap is de vereniging op de kaart gezet. Zo is er o.a. een nieuwe naam en huisstijl voor de vereniging gekomen, is het ledenaantal verdubbelt en heeft hij zich hard gemaakt voor een nieuw clubgebouw. Hij stopt als voorzitter omdat het in zijn beleving tijd is voor een frisse blik. Door het symbolisch overdragen van de bankpas is het voorzitterschap nu in handen van Ian Geschiere. Frank blijft nog wel actief binnen de vereniging.

Daarnaast is vrijdagavond ook afscheid genomen van algemeen bestuurslid Martine en Petra en Vennie van de activiteitencommissie. Allen dank voor jullie vrijwillige bijdrage en inzet gedurende meerdere jaren. Onze stagiair Arjan was ook voor het laatst. De ALV bood een mooie gelegenheid om ook hem in het zonnetje te zetten.

Met de ALV sluit bijna het seizoen. De ledenadministratie en trainerscommisie zijn achter de schermen al druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen en de groepsindeling voor de jeugd. Meer informatie volgt half juli. Vanaf maandag 6 juli starten de zomertrainingen.

Allen een hele mooie en sportieve vakantie gewenst!