Groepsindeling jeugd nieuwe seizoen bekend

De groepsindeling jeugd voor het nieuwe survivalseizoen is rond. De reguliere trainingen starten op maandag 17 augustus 2020, gelijktijdig met de scholen.

Bij het maken van de groepsindeling is door de ledenadministratie en trainerscommisie gekeken welke leeftijd het jeugdlid heeft op 1 september 2020. Deze datum bepaalt in welke groep het jeugdlid komt. Hij/zij traint vervolgens een heel seizoen mee met deze groep.

Groepen

• Aspiranten: 8 – 9 jaar
  • Basis: 10- 11 jaar
  • Gevorderden: 12-13 jaar
  • Runners: 14-16 jaar

16+ naar volwassenen.

Mail

Is een jeugdlid doorgeschoven naar een andere groep dan heeft u als ouders/verzorgers hier onlangs een mail over ontvangen. Heeft u GEEN mail ontvangen dan blijft het jeugdlid dus in dezelfde groep als vorig seizoen. Check bij geen mail ook even uw spam-map.

Vragen

Twijfelt u of zijn er vragen neem dan contact op met de ledenadministratie via e-mail: Ledenadministratie@svdronten.nl. Kijk voor alle trainingsdagen- en tijden op deze site onder: www.svdronten.nl/trainingen/.