Bouwmiddag en vrijwilligersavond

Op 5 september vindt er van 12.00 – 17.00 uur een bouw- en schoonmaakmiddag plaats op ons terrein aan de Lage Vaart. Onder het mom vele handen maken licht werk, willen we samen het terrein en enkele hindernissen onder handen nemen. We kunnen hulp goed gebruiken, help je ons mee? Aanmelden kan via secretaris@svdronten.nl

Aansluitend willen we deze dag met alle trainers en vrijwilligers lekker eten als dank voor de inzet. Steek je de handen uit de mouwen tijdens de bouw- en schoonmaakmiddag dan ben je ook welkom ’s avonds een hapje mee te eten. We maken er een gezellige middag/avond van. Kom je naar de vrijwilligersavond dan ben je vanaf 17.00 uur welkom op het terrein. Laat je het ons dan wel even weten? Dit kan via secretaris@svdronten.nl.