Hervatten reguliere training volwassen

Door de aangekondigde versoepelingen is het weer mogelijk om de reguliere trainingen voor volwassen op te pakken. Dit betekent voor ons als vereniging weer trainen in een groep onder leiding van een trainer(s). We starten hiermee op maandag 24 mei 2021. We zijn hier echt ontzettend blij mee en kijken er naar uit. Er zijn echter nog wel een paar zaken waar rekening mee gehouden moet worden en/of die anders gaan dan voor COVID-19.

Er kan vanaf 24 mei weer getraind worden met een groep van max 30 personen per trainingsmoment onder begeleiding van een trainer.  Ook de duur van de trainingen gaat weer naar 1,5 uur (i.p.v. 1 uur) Let op! Leden worden niet meer van te voren ingedeeld voor een bepaald trainingsmoment. Een ieder kan dit zelf bepalen en zich vervolgens aanmelden via Spond. Hierbij geldt vol = vol.

Vaste trainingsmomenten
Aanmelden via Spond kan voor onderstaande vaste trainingsmomenten:

• Maandagavond van 19:30 – 21:00 uur. Trainers: Bert van de Venis, Marc van de Venis en waar nodig  Alexander Penning.
  • Donderdagavond van 19:30 -21:00 uur. Trainers: Frank Koelewijn en Gerjan van Wijhe
  • Zondagochtend van 09:00 – 10:30 uur. Trainers: Wim Nijmeijer en Alexander Penning

Vrije trainingsmomenten

Omdat de vrije trainingsmomenten erg in trek zijn is besloten hiermee door te gaan. Wij hopen dat dit voor persoonlijke uitdaging zorgt in de sport. De sleutelhouders kunnen hierbij wisselend zijn en de training duurt 1 uur. Vrij trainen kan op:

• Woensdagmiddag van 17:00-18:00 uur.
  • Vrijdagavond van 20:00-21:00 uur.

Aan-/afmelden via Spond
Op de vaste en vrije trainingsmomenten mogen er max. 30 personen op ons terrein aanwezig zijn. Om dit goed te regelen/handhaven is het van belang dat je je voor iedere training zelf aanmeld via Spond. Kom je niet, meld je dan af zodat een ander je plek kan innemen. Op deze manier maken we effectief gebruik van Spond en kunnen we zoveel mogelijk mensen laten trainen.

COVID maatregelen
De geldende COVID maatregelen blijven van kracht. Dit betekent dat je voor, tijdens en na het sporten waar mogelijk 1,5 meter afstand tot elkaar houdt en dat je thuis blijft bij klachten. Ook de overige hygiëneregels blijven van kracht. Op deze wijze denken we met zijn allen verantwoord te kunnen sporten. De vaste en vrije trainingsmomenten blijven zo tot aan de zomervakantie.

We kijken er echt naar uit elkaar weer meer te ontmoeten. Tot binnenkort!