Grote Club Actie

Beste survivalaars,

De Grote Clubactie gaat op 23 september van start, dé ultieme kans om geld binnen te halen voor onze club! Het gezamenlijke doel dit jaar is: genoeg loten verkopen zodat we 10 nieuwe kano’s voor onze club kunnen aanschaffen. Het streefbedrag is € 7500,-. Als iedereen zich inzet, jong én oud, ligt dit doel binnen handbereik.

Jouw inzet wordt beloond!

Ook dit jaar zijn er weer toffe prijzen te winnen voor de top 3 beste lotenverkopers. Nieuw is dat we dit jaar 2 categorieën prijswinnaars hebben: Top 3 Beste lotenverkoper (kids) en Top 3 Beste Superlotenverkoper (volwassenen) .

Zo doe je mee (kids)

1️⃣ Alle kids krijgen een eigen lotenboekje met een unieke qr-code die gescand kan worden. Zo houden we je score bij en ben je in de race om de titel ‘ Beste lotenverkoper ’ te behalen.

2️⃣ Trommel iedereen op die je kent om loten te kopen, opa’s, oma’s, ooms, tantes, buren en iedereen die je tegenkomt op straat. 😉

3️⃣ Verkoop je de meeste loten? Dan win je een leuke prijs. Wie minimaal 40 loten verkoopt, dingt ook nog eens landelijk mee voor een prijs.

Zo doe je mee (volwassenen)

1️⃣ Alle volwassen clubleden dagen we uit om zoveel mogelijk Superloten te verkopen. Met een Superlot ter waarde van € 150,- verkoop je 50 loten ineen. Bij verkoop superlot plaatsen we het logo van het bedrijf op Facebook. De verkoop van een superlot verloopt via deze link: https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/survivalrun-vereniging-dronten/459082

Volwassen mogen uiteraard ook gewone loten verkopen, dat kan via deze link: https://lot.clubactie.nl/lot/survivalrun-vereniging-dronten/459082

2️⃣ Met de verkoop van Superloten maakt onze club kans om €5.000,- extra voor de clubkas te verdienen.

3️⃣ Verkoop jij de meeste superloten? Dan win je een leuke prijs en ontvang je de befaamde titel: ‘ Beste Superlotenverkoper ’.

Handig om te weten

*️⃣ Loten kosten € 3,- per stuk, 80% van de opbrengst gaat naar onze club en 20% naar de organisatie van de Grote Clubactie.

*️⃣ Uit alle verkochte Superloten wordt 1 Superlot getrokken. Is het winnende Superlot verkocht door onze vereniging? Dan maakt de Grote Clubactie, namens de koper van jouw Superlot, € 5.000,- aan onze club over.

Laten we er iets moois van maken met z’n allen💪🏼.