Kleding

Je kunt kleding bestellen bij Klif 18, of via de website www.survivalkleding.nl.

Assortiment
Naast de sportshirts met verenigingslogo kun je voor o.a. survivalbroeken van het merk AllSur5 en Fusion ook terecht bij Kliff 18. Twijfel je over de juiste maat van de kleding dan hangen er bij Kliff 18 exemplaren die je kunt passen. De levertijd van een shirt is circa een week en je ontvangt bericht als de kleding kan worden opgehaald.  Dit zijn ook voordelen van lokale afspraken.

Prijzen
Nieuwe leden krijgen bij inschrijving eenmalig een shirt met logo van de vereniging. Daarna betaal je voor een kindershirt €12,- en voor een volwassenshirt (vanaf maat XS) €15,-.  De kosten voor de broeken variëren in prijs en zijn op te vragen bij Kliff 18. Hier kun je ook terecht voor vragen over het assortiment.

AllSur5 Online
Wil je online kleding bestellen bij AllSur5 dan kan dit via de website www.survivalkleding.nl. Hiervoor moet je wel eerst een account aanmaken:

• Ga naar: www.survivalkleding.nl
  • Kies rechtsboven voor ‘Account aanmaken’
  • Vul je gegevens in en kies een wachtwoord
  • Bij het kopje ‘Clubcode’ vul je ‘Dronten0321’ in
  • Je account is aangemaakt en je kunt nu bij ‘Clubkleding – Survivalrun Dronten’ je producten bestellen. Uiteraard kun je ook producten uit de rest van de webshop in je winkelwagen plaatsen.

Heb je al een account? Dan verschijnt er bij het inloggen de melding ‘Bestellen als club?’. Je kunt hier dan alsnog de clubcode ‘Dronten0321’ invullen en vervolgens kleding bestellen.  Zijn er problemen met het aanmaken van een account of het inloggen, neem dan contact op met AllSur5 via e-mail: info@allsur5.nl.

AllSur5 staat op veel survivalrun wedstrijden met de mobiele winkel. Als je een run gaat lopen kan je je bestelling ook vaak daar ophalen zonder verzendkosten.