Geen training Zat 13 Maart

Beste jeugdleden of ouders/verzorgers,
Morgenochtend (zaterdag 13 maart 2021) gaan de jeugdtrainingen niet door. Dit heeft het bestuur onlangs in overleg met de jeugdtrainers besloten naar aanleiding van de waarschuwing Code geel, afgegeven door het KNMI. Er wordt morgenochtend windkracht 6 verwacht met kans op flinke windstoten tussen 10.00 – 14.00 uur. We zitten in een omgeving met veel hoge bomen en hebben donderdag al te maken gehad met stormschade op het terrein. Mogelijk hebben de snoei- en uitdunningswerkzaamheden die onlangs door de gemeente hebben plaatsgevonden de wind meer vat gegeven op het terrein. Dit is echter niet met zekerheid te zeggen. De stormschade was in ieder geval niet voorzien en we willen dan ook geen onnodige risico’s nemen. Vandaar de keus om de trainingen voor zaterdag af te lassen. We snappen dat deze keus misschien teleurstelling oproept maar veiligheid gaat voor ons boven alles. Zeker als het gaat om onze jongste leden. We vragen dan ook je en uw begrip.