Ondertekening aannemingsovereenkomst nieuw clubgebouw

Op dinsdagmorgen 4 mei is door onze voorzitter Ian Geschiere de aannemingsovereenkomst met Prins Bouw Bv getekend. Dit bedrijf gaat voor ons het nieuwe clubgebouw realiseren. De handtekening kon worden gezet nadat, tijdens de ALV van 23 april jl, onze leden akkoord hebben gegeven op de plannen.

De planning met Prins Bouw BV en de werkzaamheden worden op korte termijn concreet gemaakt. We hopen dat er in juni gestart kan worden met de werkzaamheden en dat het pand eind september 2021 kan worden opgeleverd. Dit is echter een eerste inschatting en afhankelijk van het tijdig kunnen leveren van de benodigde materialen. We kunnen er echter zeker van zijn dat we in het 4de kwartaal van dit jaar beschikken over een prachtig nieuw clubgebouw. Al moeten we als vereniging na oplevering ook nog wel een en ander zelf doen en de handen uit de mouwen steken. Denk dan aan schilderwerk, aanleggen van elektra en de verdere inrichting. Hierover echter later meer. Voor nu zijn we erg blij dat er voortgang zit in de realisatie van ons nieuwe clubgebouw. Het is hard nodig en we kijken er erg naar uit.