Start werkzaamheden nieuw clubgebouw

Na een lange tijd van plannen maken en voorbereiden is het zover; maandag 21 juni starten de voorbereidende werkzaamheden voor de nieuwbouw van ons clubgebouw door Prins Bouw BV. Eerst wordt er een bouwterrein ingericht gevolgd door de sloop van het oude pand. Dan vinden er diverse graafwerkzaamheden plaats zodat naar verwachting begin juli gestart kan worden met het heien voor het nieuwe gebouw. Het bouwterrein wordt afgezet met hekken en de werkzaamheden vinden buiten de trainingsuren plaats. Zo kan er veilig worden getraind en wordt de overlast tot een minumum beperkt al zal ons terrein er wel wat anders uitzien de komende maanden. Allemaal voor een goed doel. Zoals het er nu naar uitziet is Prins Bouw BV eind november klaar. We zijn er dan nog niet en moeten als vereniging zelf nog de handen uit de mouwen steken maar een goed begin is het halve werk. Met dat begin wordt aanstaande maandag gestart. We houden jullie op de hoogte.

Het Bestuur