Tijdelijke ledenstop jeugd 8-16 jaar

We zijn helaas genoodzaakt tot een tijdelijke ledenstop voor de jeugdgroepen 8 -16 jaar. Dit door een forse toename van het aantal aanmeldingen voor de jeugdgroepen. Onze sport blijkt populair en het enthousiasme groot want de aanmeldingen blijven binnenstromen. Er is voor komend seizoen al een extra jeugdgroep opgezet waardoor we nu alle jeugdleden een plaats kunnen bieden en we ze de aandacht kunnen geven die ze verdienen. Er is echter geen ruimte voor nog een extra jeugdgroep. Daarbij willen we ook de groepen niet groter maken omdat dit ten koste gaat van de aandacht maar ook van de veiligheid. Dit willen we niet want veiligheid gaat boven alles. Voor kinderen die al zijn aangemeld voor een proefles of zelfs al een proefles hebben meegedaan is aanmelding nog wel mogelijk. Hier is rekening mee gehouden. We laten het weten als aanmelden weer mogelijk is.