Opening Clubgebouw

Beste leden,

Afgelopen anderhalf jaar heeft ons terrein een hele mooie metamorfose ondergaan. Velen hebben daar hun steentje aan bijgedragen en dat maakt het extra bijzonder. Het oude clubgebouw heeft plaatsgemaakt voor een schitterend en fonkelnieuw verenigingsgebouw, het plein heeft een opknapbeurt ondergaan en er is flink opgeruimd. Wat zijn we als vereniging trots op het resultaat. Een dankwoord aan een ieder die zich op wat voor wijze dan ook heeft ingezet. We hebben echt ervaren dat vele handen licht werk maken. Door sommige vrijwilligers wordt ziel en zaligheid in het werk voor vereniging, gebouw en/of terrein gestoken en dat is echt geweldig!

Officiëlle opening
Hoewel we het nieuwe clubgebouw al even gebruiken, is het nog niet officieel geopend. Dit willen we als finishing touche en waardering voor het harde werk van velen, alsnog organiseren en wel op zaterdag 25 juni van 11.30 – 12.30 uur. Je bent van harte welkom!

Overige activiteiten
Op deze dag vindt ook de afname van de survivalrundiploma’s voor de jeugd plaats en we kijken of we een aantal clinics kunnen organiseren. Ook is er wat lekkers geregeld voor de bezoekers. Kortom het wordt een dag met een feestelijk en sportief tintje.

Zien we jou ook?