Spek onze clubkas!

Survivalrunvereniging Dronten doet mee aan de voordeelactie ‘Club is Koning’ van supermarkt Vomar. Door boodschappen te doen bij deze supermarkt spek je eenvoudig én geheel gratis onze clubkas. Per kwartaal ontvangen we 0,5% van het totaal bedrag dat er op onze unieke clubcode aan boodschappen is besteed.

Meesparen
Meesparen voor de verenigingen kan eenvoudig via het doorlopen van onderstaande stappen:

1. Download de Vomar-app en maak hierin een digitale Klant-is-Koning kaart aan. Wil je liever een fysieke kaart? Deze kun je gratis meenemen bij Vomar.
  2. Koppel vervolgens de kaart met de unieke clubcode: SUDR2022 aan onze vereniging.
  3. Laat bij het afrekenen van je boodschappen de kaart/app scannen en zo spaar je automatisch mee!
  4. Ieder kwartaal maakt Vomar 0.5% van het totaal bedrag dat alle leden aan boodschappen besteed hebben, over naar onze club.

Meedoen is in een mum van tijd geregeld en het kost jou en de vereniging niets extra’s. Spaar je mee?

Wil je meer weten over clubsparen, kijk dan op de website: www.vomar.nl/cik.