Terug naar reguliere trainingstijden

Beste leden,

Waarschijnlijk hebben jullie ook de berichtgeving rondom de versoepelingen meegekregen. Voor ons als vereniging betekent dit heel goed nieuws. De aangekondigde versoepelingen maken het weer mogelijk om de reguliere trainingen voor zowel volwassen als jeugd op te pakken. We starten hiermee op zondag 16 januari.

Vanaf zondag trainen we dus weer in een groep onder leiding van trainer(s) en op de oorspronkelijke trainingstijden. De alternatieve trainingsmogelijkheden vervallen hierdoor. We zijn ontzettend blij dat we weer een beetje terug kunnen naar ‘normaal’ al vragen we jullie wel om de geldende coronamaatregelen in acht te blijven nemen en bij klacnten thuis te blijven. We zijn er samen verantwoordelijk voor dat we verantwoord kunnen sporten op ons terrein.

Trainingstijden
Mocht je door alle tijdelijke corona oplossingen de reguliere trainingstijden vergeten zijn, deze vind je op de website: www.svdronten.nl. We wensen jullie allen veel sportplezier en hopen jullie te zien op ons terrein.

Zijn er vragen/onduidelijkheden dan hoor ik het graag (e-mail: voorzitter@svdronten.nl).

Sportieve groet,

Ian Geschiere