Voortgang nieuwbouw Clubgebouw SVDronten

We zijn weer gestart met het nieuwe survivalrunseizoen. Fijn om jullie weer te kunnen begroeten op ons terrein. Het leek ons ook tijd voor een update m.b.t de voortgang van ons nieuwe clubgebouw. Zoals jullie misschien al wel hebben gezien krijgt ons clubgebouw steeds meer vorm. De contouren worden duidelijk en Prinsbouw BV. maakt goede vorderingen. De bouw loopt dan ook op schema. Verwachting is dat in november het gebouw opgeleverd wordt. Het gebouw is dan nog niet klaar voor gebruik want  we moeten als vereniging zeker nog een en ander zelf doen. Denk hierbij aan het aanleggen van elektra, wat schilderwerk binnen en de verdere inrichting/aankleding. Het buitenschilderwerk willen we in het voorjaar van 2022 oppakken. We hebben bij het klussen jullie hulp hard nodig. Mocht je tijd en interesse hebben dan graag het 4de kwartaal van 2021 wat ruimte in je agenda hiervoor reserveren. Binnenkort per e-mail meer informatie over wat er precies moet gebeuren, wanneer en wat we daarbij aan menskracht en kennis/ervaring denken nodig te hebben. Hou je mail dus in de gaten. We hopen dat we samen flink de handen uit de mouwen kunnen steken met als resultaat dat we voor het eind van dit jaar binnen kunnen zitten. We houden jullie op de hoogte.