Verkoop loten Grote Clubactie

Beste (jeugd)leden en ouders/verzorgers,

Ook dit jaar is de grote clubactie er weer. De actie is al gestart en wij doen weer mee. Het doel is het verkopen van zoveel mogelijk (online) loten door (jeugd)leden om daarmee geld in te zamelen voor Survivalrun Vereniging Dronten. De loten kosten €3,- per stuk en van de opbrengst gaat 80% van ieder verkocht lot (€2,40) direct naar onze vereniging. We hopen dusdanig veel loten te verkopen dat we met de opbrengst een nieuwe, door jeugdleden ontworpen, hindernis kunnen bouwen. We vragen hulp bij het verkopen dan wel kopen van loten!

Online loten kopen
Het kopen van loten kan op twee manieren; digitaal (via weblink of QR-code) of via het al om bekende lotenboekje. Onze voorkeur gaat uit naar digitale verkoop van loten omdat dit ons als vereniging veel tijd en administratie scheelt. We moeten namelijk alle gegevens van mensen die via het lotenboekje loten kopen, zelf invoeren op de site van de Grote Clubacties. Daarnaast kunnen bij digitale verkoop mensen eenvoudig en snel zelf hun loten kopen. Online loten kopen kan op twee manieren; via een weblink of via een QR-code.

Weblink
Klik op de volgende link: https://lot.clubactie.nl/lot/survivalrun-vereniging-dronten/459082 en je kunt direct loten kopen. De verkooplink vind je ook op onze website: www.svdronten.nl, INSTA account en facebookpagina.

QR-code
Ook kun je met de camera van je telefoon de bijgevoegde QR-code scannen en op deze wijze online loten kopen. De QR-code vind je ook op de voorkant van de lotenboekjes.

Lotenboekjes
Voor de jongste leden die loten willen verkopen (zonder mobiele telefoon) zijn er een aantal lotenboekjes. Deze zijn verkrijgbaar via de trainers en kunnen door belangstellenden met pen worden ingevuld. Deze loten zijn alleen geldig als we ze zelf tijdig invoeren op de site van de Grote Clubactie. De boekjes moeten daarom uiterlijk zondag 31 oktober zijn ingeleverd. In de container op het terrein staat een doos van de clubactie waar de boekjes kunnen worden ingeleverd.

De actie loopt tot eind oktober. Tussentijds vermelden we op onze website en via een lotenmeter op ons terrein hoeveel loten er zijn verkocht. We hopen echt op het binnenhalen van een mooi bedrag. Help ons mee door het verkopen dan wel kopen van loten. Bij voorbaat dank voor de medewerking

Sportieve groet,

Gerard Bastiaan