Oplevering Clubgebouw nadert

Op ons terrein staat inmiddels een prachtig nieuw clubgebouw. Het pand is nog niet helemaal klaar maar de bouw nadert het einde. Momenteel wordt er door Prins Bouw BV en diverse vrijwilligers hard gewerkt in de hoop eind november het pand grotendeels op te kunnen leveren. Daarna wordt de vloer gestort welke na droogtijd waarschijnlijk vlak voor de kerstvakantie kan worden voorzien van een coating. Complimenten voor de inzet en samenwerking tussen aannemer en vrijwilligers . Dit loopt zo soepel dat naast het pand ook een groot deel van de elektra en loodgieters werkzaamheden al klaar zijn. Top!

Na oplevering van het pand moeten we als vereniging nog wel de handen uit de mouwen steken. Het pand moet verder worden ingericht en aangekleed. Denk bijvoorbeeld aan het plaatsen van de keuken/pantry. Ook alle spullen die nu zijn opgeslagen worden verhuisd en krijgen een plek in het nieuwe pand. Tot nog toe is gebleken dat er altijd mensen bereid zijn om waar nodig een handje te helpen. Dank hiervoor, dit waarderen we enorm!! Als het pand is opgeleverd gaat Prins Bouw als extra werk de toegangspoort nog verplaatsen. Ook wordt het hele terrein door de aannemer opnieuw bestraat. We hopen eind dit jaar ver te zijn met alle werkzaamheden en binnen in ons pand te zitten. We houden jullie op de hoogte.

Het Bestuur.