Kerstrun 2023

Doe jij mee met de Kerst Survivalrun, editie 2023? INSCHRIJVING IS GESLOTEN

Beste (jeugd)leden,

Dit jaar willen we graag weer de Kerst Survivalrun ‘editie 2023’ organiseren. Deze run vindt plaats op zaterdag 23 december 2023 tussen 09.00 – 15.00 uur op en rondom ons terrein aan de Lage Vaart. Het parcours is 4/5 km en bestaat uit een combinatie van (hard)lopen en diverse hindernissen. Voor de enthousiastelingen onder ons is het ook mogelijk om twee keer het parcours af te leggen (9/10km). Doe jij ook mee?

Deelnemers
Iedereen die lid is van Survivalrunvereniging Dronten mag meedoen. Een paar kleine aandachtpunten hierbij:

– Je mag als lid introducees meenemen. Die introducees moeten natuurlijk wel zelf het parcours en de hindernissen kunnen afleggen.
– Ben je jeugdlid dan mag je een (18+) introducee meenemen. Dus geen vriendjes die GEEN lid zijn van SVDronten.
– Wil je liever samen met je survivalmaatjes meedoen en een team vormen? Dat mag natuurlijk ook. Je kunt met maximaal 4 mensen een team vormen.
– Is dit allebei nog een beetje spannend, schrijf je dan in voor de begeleide run. Er worden groepen gevormd en er loopt dan een begeleider mee.
Als je jonger bent dan 13 jaar, dan moet je worden begeleid door een volwassene (of je gaat met de begeleide groep mee). Minimale leeftijd is 8 jaar.

Aanmelden en kosten
Heb je ook zin om mee te doen, meld je dan nu aan via:
Aanmelden. Dit kan tot 18 november 2023. De kosten bedragen €5,- per deelnemer. Je krijgt bij aanvang een T-Shirt met een nummer. Dit nummer is gekoppeld aan je naam. Wil je je tijd bijhouden, doe dit dan zelf.

Vrijwilligers
Om deze run mogelijk te maken hebben we ook vrijwilligers nodig. Wil je zelf helpen of ken je iemand die zaterdag 23 december 2023 een halve of hele dag wil helpen, laat dit dan snel weten via:  Aanmelden vrijwilliger. We hopen op flink wat vrijwilligers zodat we deze run succesvol kunnen laten verlopen. Geen vrijwilligers, geen run…

Samenvattend
– Wat: Kerst Survivalrun editie 2023.
– Aanmelden voor 18 November.
– Waar: Op en om het Survival terrein aan de Lage Vaart.
– Wanneer: Zaterdag 23 December 2023 tussen 9.00 – 15.00 uur.
– Afstand: Ca. 4-5 km of 9-10km (2x parcours lopen).
– Minimaal 8 jaar.
– Deelnemers: Leden van SVDronten met introducees (zie boven).
– Introducees doen mee op eigen risico.
– Kosten: € 5,- per deelnemer.
– Teams maximaal 4 personen, geef je teamnaam op bij de inschrijving.

Alle informatie kun je ook terugvinden op de website van onze vereniging!

Wij hebben er veel zin in! Zien we jou of je team ook op 23 december 2023?

Sportieve groet,
namens het organisatiecomité,